Prodigals (2017)

Canada

geregisseerd door Michelle Ouellet
met David Alpay, Sara Canning en Kaniehtiio Horn

Het is alweer vijf jaar geleden dat Wesley zijn geboortestad Sault Ste. Marie verliet. Wanneer hij verneemt dat een oude vriend aangeklaagd is voor moord, besluit hij terug te keren om hem te helpen en voor hem te getuigen tijdens de rechtszaak. Na aankomst in Sault Ste. Marie komt Wesley tot de ontdekking dat zijn voormalige liefde Jen samen is met een nieuwe man. Hij vindt dit niet leuk, omdat hij nog wat voor haar voelt. De vrienden van Wesley verwachten veel van hem en denken dat zijn getuigenis hun vriend zal redden. Ondertussen zet Wesley zijn zinnen vooral op Jen. Zal Wesley erin slagen zijn vriend te redden en Jen terug te winnen?