Last Supper for Malthus (2009)

Alternatieve titel: Le Dernier Repas de Malthus

Zwitserland
Documentaire

geregisseerd door Klaus Pas
met Paul Bandey, Paul Barrett en Angélique Ahier

Documentaire die dieper ingaat op een prangend, hedendaags probleem: de wereldwijde voedselcrisis. Deze crisis werd overschaduwd door de grootste financiële crash sinds 80 jaar. Met 6,8 miljard mensen op deze wereld lijkt de malthusiaanse catastrofe actueler dan ooit. Deskundigen uit de hele wereld geven in deze documentaire tekst en uitleg.