Asura (2018)

China
Fantasy / Avontuur

geregisseerd door Peng Zhang
met Lei Wu, Tony Ka Fai Leung en Carina Lau

Het verhaal speelt zich af in Asura, de dimensie van puur verlangen volgens de oude boeddhistische mythologie. Het mythische rijk wordt bedreigd door een staatsgreep van een lager hemels koninkrijk. Zullen Ruyi en Hua, waarbij liefde in de lucht hangt, erin slagen het rijk te redden?

avatar van Quentin
"China’s biggest-budget film becomes its worst flop: country’s first $100m movie pulled after opening weekend box office take of just $7m."

China’s biggest-budget film becomes its worst flop | Financial Times