Kamper (2016)

Polen
Komedie / Drama

geregisseerd door Lukasz Grzegorzek
met Piotr Zurawski, Marta Nieradkiewicz en Sheily Jimenez

Kamper is een pasgetrouwde hipster, die maar niet volwassen wil worden. Hij heeft een mooie auto, een mooie vrouw en heeft als baan het testen van videogames. Hij ziet echter zijn ideale relatie met de mooie en ambitieuze keukenchef Mania stranden nadat zij een slippertje heeft gehad met haar mentor en hij als een soort halfhartige wraakpoging het aanlegt met zijn Spaanse lerares Luna.