ZOOks (2018)

België
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Dimitri Leue en Kristoff Leue
met Glenn-Scott Peij, Mona Lahousse en Wim Helsen

Het meisje Robin leeft in een wereld waar de natuur taboe is. Planten zijn vies, vlinders gevaarlijk en het woud is strikt verboden terrein. Op een dag verdwijnt Robins moeder tijdens een missie in het woud. Tegen beter weten in gaat Robin op zoek naar antwoorden. Zo ontmoet ze Wolf, een 'wilde jongen'. Samen met enkele onverwachte bondgenoten komen ze terecht in een groot avontuur, om zo de schoonheid en de kracht van de natuur opnieuw te ontdekken.