Alabama Dirt (2017)

Alternatieve titel: L.A. Dirt

Familie / Drama

geregisseerd door Tom Stout
met Michael Roark, Tracy Lawrence en Leslie Easterbrook

Ty Hargrove is een jongeman die samen met zijn vader een armoedig leven op het platteland leidt. Doordeweeks verdient hij wat bij bij zijn oom en in de weekenden houdt hij zich bezig met zijn passie: dirt track racing. Ty en zijn rechterhand Lurvy hebben de droom de lokale kampioen Snake Turner te verslaan en de staatskampioenschappen te halen. Wanneer de vriendin van Snake verliefd wordt op Ty brengt dat de nodige problemen met zich mee.