Good Cop (2012)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller
204 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Sam Miller en Susan Tully
met Michael Angelis, Warren Brown en Don Gayle

John Paul is een politieagent in Engeland. Terwijl hij geniet van de lunch met zijn beste vriend en collega Andy Stockwell, is hij getuige van een bende mannen die een serveerster mishandelt. Hij komt tussenbeide en komt oog in oog te staan ​​met de zeer onaangename Finch, die dreigt de volgende politieagent aan te vallen die hij ziet. Na het begin van hun dienst reageren John Paul en Andy op, wat het lijkt, een standaard oproep.

Uitstekende Britse miniserie.

avatar van Harmonica Man
Warren Brown, onder meer bekend uit Luther zet weer een mooie rol neer.