God's Not Dead: A Light in Darkness (2018)

Alternatieve titel: God's Not Dead 3

geregisseerd door Michael Mason
met David A.R. White, John Corbett en Shane Harper

Een kerk vernietigd. Een congregatie het zwijgen opgelegd. Een relatie verbrijzeld. Maar zelfs in de donkerste dagen van het leven kan een kleine vlam de weg naar heling en hoop verlichten. Nadat een dodelijk vlammenzee door de St. James Church raast, gebruiken de leiders van de universiteit van Hadleigh de tragedie als excuus om de congregatie van de campus te verwijderen. De kerk, onder leiding van pastoor Dave, wordt gedwongen haar rechten te verdedigen.

avatar van Donkerwoud
Cinema Snob over God's Not Dead: A Light in Darkness: God's Not Dead 3: A Light in Darkness - The Cinema Snob - YouTube