Get My Gun (2017)

Horror / Thriller

geregisseerd door Brian Darwas
met Kate Hoffman, Rosanne Rubino en Christy Casey

Twee jonge vrouwen Rebecca en Amanda werken als dienstmeisjes in een goedkoop hotel. Wanneer Rebecca een onschuldige grap uithaalt met Amanda loopt het mis. Amanda raakt zwanger en verliest haar baan. Haar leven begint er weer rooskleuriger uit te zien als ze de oudere vrouw Catherine ontmoet. Deze vriendelijke en succesvolle dokter biedt haar aan om het kind te adopteren.

Teaser