Siblings (2016)

Alternatieve titel: Geschwister

Oostenrijk / Duitsland / Roemenië / Servië en Montenegro

geregisseerd door Markus Mörth
met Ada Condeescu, Abdulkadir Tuncer en Mark Filatov

De 18-jarige Bebe en haar twee jaar jongere broer Mikhail zijn opgegroeid in een weeshuis op het Moldavische platteland. Wanneer ze door hun zigeneurafkomst niet langer meer veilig zijn in hun thuisland, besluiten ze om met enkel hun papieren en wat geld op zak naar Duitsland te vluchten. Na een gevaarlijke tocht door Roemenië en Servië, wacht hen in Duitsland de uitdaging om werk te vinden en een nieuwe taal te leren.