After Auschwitz (2017)

Polen / Verenigde Staten
Documentaire

geregisseerd door Jon Kean
met Eva Beckmann, Rena Drexler en Renee Firestone

'After Auschwitz' volgt zes vrouwen na hun bevrijding uit de nazi-concentratiekampen, waarbij ze vertellen wat het betekent om na deze tragedie en trauma weer een nieuw leven op te bouwen. Filmmaker Jon Kean onderzoekt de vraag: "Wat gebeurt er nadat je zo iets gruwelijks hebt overleefd?" Hij legt de verhalen van deze vrouwen vast, terwijl ze een nieuw leven proberen op te bouwen in de Verenigde Staten, maar nooit echt een plek hebben gevonden om zich thuis te voelen.