Deadly Lessons (2018)

Alternatieve titels: A Stolen Past | A Stolen Life

1 stem

geregisseerd door Michael Feifer
met Jessica Barth, Paris Smith en Dylan Bruno

Zodra Audrey in contact komt met haar wiskundelerares Tamara, ontstaat er een bijzondere band. Richard, de vader van Audrey, vindt echter dat Tamara ongezonde interesse toont in zijn dochter en gaat op onderzoek uit. Hij komt tot de ontdekking dat Tamara liegt over haar naam en dat ze een strafblad heeft. Richard vertrouwt de situatie niet en dwingt Audrey het contact met Tamara te verbreken. Audrey is het er echter niet mee eens en neemt samen met Tamara de benen.