Delo Sobchaka (2018)

Rusland
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Vera Krichevskaya
met Kseniya Sobchak, Lyudmila Narusova en Vladimir Putin

Na de dood van haar vader probeert de dochter van een van de voorouders van de moderne Russische democratie, Ksenia Sobchak, de 18 jaar van haar vaders politieke lot te begrijpen. Samen met regisseur Vera Krichevskaya geeft ze het woord aan de collega's en tegenstanders van haar vader Anatoli Sobchak, maakt kennis met de strafzaak die zijn carrière vernietigde en ondervindt het antwoord op de vraag wat het lot van Anatoly Sobchak in het hedendaagse Rusland zou zijn geweest.