Feng Xie (1983)

Alternatieve titel: Crazy Blood

Hongkong

geregisseerd door Siu-Wah Lee
met Eddie Chan, Olivia Cheng en Git-Leung Chan

Chen is een toegewijde maatschappelijk werkster die onbedoeld haar toegewijde echtgenoot Lo-Wei en hun jonge zoon negeert. Hoewel haar man een hekel heeft aan de patiënten van zijn vrouw, is Lo-Wei tolerant ten opzichte van de workaholic situatie van zijn vrouw en maakt hij van de gelegenheid gebruik om een ​​sterke band met zijn zoon Chia-Pu te ontwikkelen. Wanneer Lo-Wei's zus zich aanbiedt om op het kind te passen terwijl de ouders reageren op een noodgeval, breekt een van Chen's "delinquenten" het huis binnen.