Follow the Crows (2018)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Alex Secker
met Max Curtis, Daniella Faircloth en Marcus Starr

Lang na het einde van de wereld dwalen mensen door de velden en bossen, die ooit de steden van Groot-Brittannië waren, op zoek naar voedsel, warmte en alles wat hen zou kunnen helpen om te overleven. Een van deze overlevenden is "The Man". Achtervolgd door de verschrikkelijke daden die hij in zijn jeugd deed, verschuilt hij zich voor anderen en leeft hij in isolement. Wanneer hij een vrouw tegen het lijft loopt die zijn hulp nodig heeft, begint hij een relatie met haar die hem leert wat het is om weer volwaardig mens te zijn. Ondertussen loopt er een gestoorde moordenaar rond die zijn slachtoffers één voor één te grazen neemt.