Murder Made Easy (2017)

Horror / Thriller

geregisseerd door David Palamaro
met Jessica Graham, Christopher Soren Kelly en Daniel Ahearn

Beste vrienden Joan en Michael nodigen hun dierbare vrienden uit voor een hartelijk diner om het overlijden van Joans man Neil te bespreken. De gasten hebben elk een eigen persoonlijkheid: Marcus is een ouder type met een theater achtergrond, Cricket is een extreme hippie die houdt van spiritualisme, Damien is een indie filmmaker en Angela is een auteur en psychoanalyticus. Maar wanneer elke gast arriveert, worden duistere geheimen onthuld en staat moord beslist op het menu.