42 Grams (2017)

Alternatieve titel: 42 Grams: An Evolution of a Chef

Documentaire / Biografie

geregisseerd door Jack C. Newell
met Jake Bickelhaupt en Alexa Welsh

Nadat hij in de meest bekende restaurants heeft gewerkt, zit chef Jake door zijn lastige persoonlijkheid thuis. Een chef zonder restaurant. Jake besluit een underground-restaurant te beginnen, totdat dit een "foodie hotspot" wordt. In een huiselijke omgeving krijgen de gasten een exclusief diner.

avatar van brabusRUS
Heel fascinerend wat die man allemaal kan maken. Hij heeft er duidelijk talent voor. Maar het is geen leuke, gezellige persoonlijkheid om naar te kijken. Alleen al hoe die met zijn koks en vrouw omgaat.