Rooney: The Man Behind the Goals (2015)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Tim MacKenzie-Smith
met Wayne Rooney, Gary Lineker en David Beckham

Sinds Wayne Rooney in 2004 stopte met internationaal topvoetbal, maakt hij jaarlijks deel uit van het kransje beste spelers ter wereld. Hij is de kapitein en topscorer aller tijden van zowel Manchester United als het nationale team van Engeland. In deze documentaire zien we nooit eerder vertoonde beelden van de voetbalster. Hij praat vrijuit met Gary Lineker en keert terug naar de straten van Liverpool en naar de mensen die een sleutelrol speelden in zijn opmars. Grote namen als Cristiano Ronaldo, David Beckham, Steven Gerrard en Sir Bobby Charlton komen ook aan het woord.