M.I.A.: A Greater Evil (2018)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Thailand
Mystery / Drama

geregisseerd door Abishek J. Bajaj
met Valerie Bentson, Lamou Vissay en Sarah Ball

Een groepje Amerikaanse studenten gaat op zoek naar goud in de door oorlog verscheurde jungle van Vietnam. De problemen beginnen wanneer ze onbedoeld een omweg nemen en terecht komen in gebied waar vele mensen verdwenen zijn. Een angstaanjagende ontmoeting doet de studenten vermoeden dat zij niet alleen zijn. Terwijl de spanning stijgt blijkt dat de Vietnamoorlog zijn sporen nagelaten heeft in de jungle.