Yan Nu Huan Hun (1974)

Alternatieve titels: The Ghost Lovers | 艷女還魂 | Yim Lui Suen Wan | Yan4 Nu:3 Hai2 Hun2

1 stem

Hongkong / Zuid-Korea
Horror

geregisseerd door Sang-ok Shin
met Ching Lee, Wei Tu Lin en Mu-yeong Kim

Song Lian-Hua is de laatste erfgename van het familiefortuin. Het is de bedoeling dat zij gaat trouwen met Han Shi-Long, een man die zij nog nooit ontmoet heeft. Voordat de twee in het huwelijksbootje kunnen stappen sterft Song echter. Han was onderweg om met haar te trouwen, maar werd aangereden en liep daardoor vertraging op. De problemen beginnen wanneer Han 's nachts bezocht wordt door de geest van Song. Zij wil nog steeds met hem trouwen.