Hooligan Escape: The Russian Job (2018)

Alternatieve titel: Hooligan Escape

Verenigd Koninkrijk
Misdaad

geregisseerd door Nicholas Winter
met Ali Bastian, Guy Faulkner en Charlie Wernham

Vijf Engelse voetbalsupporters hebben een gewelddadige aanvaring met een groepje Russische hooligans. Tijdens het gevecht valt een dode. Twee jaar later begeven enkele Engelse vrienden zich naar een voetbalwedstrijd in Rusland. Na een aanvaring met een groepje boze Russen belanden zij in de gevangenis. Wanneer ze wakker worden komen ze tot de ontdekking dat ze niet meer in de gevangenis zijn, maar in een afgesloten pakhuis. Schijnbaar wil er iemand wraak op hen nemen.