A Good Dream (2017)

Thriller / Mystery

geregisseerd door Mahum Jamal
met Melany Bennett, Karim Saleh en Victoria Atkin

De studente Uma zoekt voor zichzelf een weg in New York. Ze heeft een vreemde band met haar omgeving daar ze de gedachten van anderen kan aanvoelen. Wanneer ze een reeks bizarre dreigementen ontvangt van een mysterieuze figuur genaamd Red Rabbit, wordt het voor haar steeds moeilijker om realiteit van de fictie te onderscheiden. Bovendien loopt haar relatie met Nico niet van een leien dakje en verdenkt ze haar beste vriendin Beatrice van verraad.