Enokida Bôekidô (2018)

Alternatieve titels: Enokida Trading Post | Enokida Bouekido | 榎田貿易堂

Japan

geregisseerd door Ken Iizuka
met Kiyohiko Shibukawa, Kimiko Yo en Reiko Kataoka

Yojiro Enokida studeerde af op de middelbare school en vertrok naar Tokio. Daar had hij niet veel geluk en hij keert op 39-jarige leeftijd terug naar zijn geboorteplaats Shibukawa. Daar begint hij een tweedehandswinkel. Op een dag valt zijn uithangbord ineens op de grond en hij mompelt: 'er staat iets groots te gebeuren!'