102 Not Out (2018)

India

geregisseerd door Umesh Shukla
met Amitabh Bachchan, Rishi Kapoor en Jimit Trivedi

Dattatraya is een man van maar liefst 102 jaar oud die nog steeds alles uit het leven haalt. Hij kan dit, omdat hij het hart van een 26-jarige heeft. Babu, zijn zoon, is precies het tegenoverstelde van Dattatraya. Hij is van mening dat hij te oud is om van het leven te genieten. Dattatraya wil graag een record zetten en de oudste man ooit worden. Hij vindt dat hij om dit voor elkaar te krijgen contact met negatieve mensen moet vermijden. Babu moet van hem veranderen, omdat hij er één van is.