Constructing Albert (2017)

Spanje
Documentaire

geregisseerd door Laura Collado en Jim Loomis
met Albert Adrià, Ferran Adrià en José Andrés

Nadat El Bulli, het beste restaurant ter wereld, sluit, probeert chef Albert Adrià uit de schaduw van zijn oudere broer, de wereldberoemde chef Ferran Adrià, te stappen. 's Werelds meest ondergewaardeerde chef gaat op zoek naar zijn eigen succes met als doel: een van de beste restaurants ter wereld openen. Albert brengt vervolgens een revolutie teweeg in de manier waarop eten wordt ervaren.