The Confession (2017)

Georgië / Estland / Verenigde Staten
Drama / Mystery

geregisseerd door Zaza Urushadze
met Dimitri Tatishvili, Joseph Khvedelidze en Sophia Sebiskveradze

De priester en voormalige regisseur Giorgi wordt naar een afgelegen kerkdorpje gestuurd. Met het idee de inwoners dichter bij elkaar te brengen, vertoont hij er films. Nadat de bewoners kennis gemaakt hebben met de film 'Some Like It Hot' wordt er gemeld dat de lokale muzieklerares op Marilyn Monroe lijkt. Er volgt een ontmoeting tussen haar en de priester die de wereld van Giorgi op zijn kop zet.