Bots High (2010)

Documentaire

geregisseerd door Joey Daoud
met Will Bales, Elizabeth Masson en Danielle Cosio

'Bots High' is een documentaire over de avonturen van drie robotica-teams op de middelbare school, die strijden om de eerste plaats op een nationale robotica-wedstrijd in Miami, Florida. Het is een gevecht tot de dood met robotslachtoffers overal waar je kijkt. De robots van uitvinder Will zijn zo krachtig dat ze niet te stoppen zijn. The Mechanical Misfits is een meiden-team dat de strijd aangaat met Will. 'Bots High' volgt deze studenten terwijl ze de robots ontwerpen, bouwen en strijden om de titel.