ad
  • 8.118.379 stemmen

Boots on the Ground (2017)

Horror | 86 minuten

Genre: Horror

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Louis Melville

Met onder meer: Ian Virgo, Tom Ainsley en Ryan McParland

IMDb beoordeling: 3,6 (246)

Releasedatum: 26 augustus 2017

Over Boots on the Ground

"The Undead Have Risen"

Oktober 2014, Afghanistan. Vijf Britse soldaten proberen in leven te blijven tijdens de laatste nacht van de Afghaanse Oorlog. Zij krijgen niet alleen te maken met de Taliban, maar ook met bovennatuurlijke krachten die hun grootste angsten te boven gaan. Zullen de soldaten de nacht overleven?

imageimage

avatar van Doom4

Doom4

Hoge verwachtingen... Militairen, geweren, horror en found footage.

Omgeving en de stijl van filmen is helemaal top, de acteurs konden beter maar niet heel vervelend. Waar ik me wel erg aan irriteerde was het continu geflikker van de zaklantaarns. Dat gebeurd in het echt toch ook niet dus waarom nu wel, dat zou wat zijn. Daarnaast was het verhaal te zwakjes en te weinig actie en gore waardoor de film van mij geen voldoende krijgt wat haast niet bij mij voor komt qua found footage films aangezien dat mijn favoriete stijl is. Jammer.