Our Shining Days (2017)

China
Drama / Muziek

geregisseerd door Wang Ran
met Lulu Xu, Yuchang Peng en Eason Chan

Om het hart van de knappe orkestleider te veroveren start de tweedejaars studente Jing, samen met haar beste vriend You en een groep gepassioneerde Cosplayers, een Chinees muziekensemble. Wat begint als een bij elkaar geraapt zooitje buitenbeentjes dat met tegenzin samen aan de slag gaat, verandert langzaam maar zeker in een hechte groep op een reis vol zelfontplooiing. Tegen alle verwachtingen in, houdt Jing de band bij elkaar en beginnen ze aan een haast onmogelijke taak om nieuw leven te blazen in een steeds ouder wordende muzikale traditie. Samen bewijzen ze, dat niet het uiterlijk, maar juist de hart en ziel bepalen wat voor een persoon je werkelijk bent.