Pipsi (2017)

India
Drama / Familie

geregisseerd door Rohan Deshpande
met Sahil Joshi en Maithili Patwardhan

In het door droogte geteisterde Rakh in Maharashtra is het gemakkelijker om een flesje imitatiecola Pipsi te krijgen dan water. De achtjarige Chaani en haar vriend Baalu hebben een fles vol kostbaar water voor hun vis Pipsi. Nadat ze het verhaal hebben gehoord van de koning Satyavrat en de vis van Mahabharata, zijn ze er vast van overtuigd dat hun diertje de stervende moeder van Chaani zal redden. De dokter heeft voorspeld dat ze nog maar drie maanden zal leven.

TEASER