Runaway Romance (2018)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Brian Herzlinger
met Danielle C. Ryan, Trevor Donovan en Galadriel Stineman

Ann Stanway is een televisiester en is bekend van een realityshow. Wanneer Ann niet langer mee mag spelen in de realityshow, verliest zij niet alleen haar baan, maar ook haar relatie en haar perfecte leven. Ann verlaat Hollywood en komt terecht in een gebied waar een Amish-gemeenschap woont. De eigenaar van een lokale herberg neemt Ann in huis. Ze ontmoet er een knappe jonge architect en komt tot de ontdekking dat haar leven voorheen niet zo perfect was als zij dacht.

avatar van K. V.
Hm, had geen grote verwachtingen bij deze film en gelukkig maar. De film kwam erg tv-filmachtig over en de cast was ook niet zo bijzonder. Ook het verhaal is niet super origineel.
Ik heb hem uitgekeken, maar hoef deze niet meer terug te zien.