Son Oyun (2018)

België
Misdaad

geregisseerd door Tabanli Sinan
met Ilhan Akgul, Ali Sürmeli en Recep Yagizoglu

Een oud-crimineel met spijtgevoelens begint aanslagen te plegen op bepaalde mensen uit de criminele wereld, met de hulp van een jongere huurmoordenaar. Maar het moeras van de misdaad laat het tweetal niet snel los. Meftun Taylan, een ex-Grijze Wolf die in de jaren 80 naar Europa gezonden werd om te strijden tegen ASALA, kampt nu met spijtgevoelens over zijn criminele activiteiten na de operaties voor het vaderland. Dromend van een zuiver geweten, ziet Meftun het als zijn taak om soortgelijke misdadigers en bendes uit te roeien.