Train de Vies ou les Voyages d'Angélique (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Paul Vecchiali
met Marianne Basler, Paul Vecchiali en Pascal Cervo

Heeft een vrouw het recht en de kans om haar seksualiteit uit te leven zoals zij dat nodig acht? Dit is de vraag die in deze film gesteld wordt tijdens de reizen van een vrouw met een onveranderlijke uitstraling. Reizen waarin ze heel verschillende mensen zal ontmoeten: haar beste vriend, haar man, haar schoonfamilie, een gek, een verleider en een flirter. Als de dood aan het einde van de laatste reis opduikt, gaat het leven verder.