Kokoro ga Sakebitagatterunda. (2017)

Alternatieve titels: The Anthem of the Heart | 心が叫びたがってるんだ。

Japan
Drama / Familie

geregisseerd door Naoto Kumazawa
met Kento Nakajima, Kyôko Yoshine en Anna Ishii

Takumi Sakagami is een jongen die naar een middelbare school gaat en het slecht doet op sociaal gebied. Hij wordt door zijn leraar doorverwezen naar een speciale groep, om zijn sociale vaardigheden te verbeteren. Takumi ontmoet er Jun Naruse, een meisje dat door een trauma in het verleden buikpijn krijgt wanneer zij met anderen praat. De twee krijgen het moeilijk wanneer de klas een musical moet opvoeren.