Zlogonje (2018)

Servië / Macedonië
Avontuur / Drama

geregisseerd door Rasko Miljkovic
met Mihajlo Milavic, Silma Mahmuti en Jelena Jovanova

De tienjarige Jovan is geboren met een gedeeltelijke hersenverlamming. Hij is verlegen en heeft niet veel vrienden, maar in zijn fantasie is hij een misdaadbestrijdende superheld die niet door zijn lichaam wordt gehinderd. Zijn wereld verandert als Milica in de klas naast hem komt zitten. Dit meisje is er van overtuigd dat de nieuwe vriendin van haar vader een heks is en vraagt Jovan om haar dit te helpen bewijzen.