Nuo Lietuvos Nepabegsi (2016)

Alternatieve titel: You Can't Escape Lithuania

1 stem

Litouwen
Misdaad / Drama

geregisseerd door Romas Zabarauskas
met Adrian Escobar, Denisas Kolomyckis en Irina Lavrinovic

Wanneer zijn "ster"-actrice, Indre, haar moeder vermoord heeft, wil de regisseur en rijkeluiszoon Romas met haar ontsnappen uit Litouwen. Zijn sexy vriendje Carlos helpt hen met tegenzin. Onderweg begint Romas hun ontsnapping met zijn smartphone te filmen. Echter de gebeurtenissen nemen een onverwachte wending.