A Taste of Phobia (2017)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Domiziano Cristopharo, Jason Impey, Sunny King, Sam Mason-Bell, Tony Newton, Rob Ulitski, Jackson Batchelor, Sophia Cacciola, Michael J. Epstein, Dustin Ferguson, Alessandro Giordani, Chris Milewski, Davide Pesca, Alessandro Redaelli en Lorenzo Zanoni
met Roberta Gemma, Edwin Garcia en Michael J. Epstein

Een horror omnibusfilm met 14 verhalen. Elk verhaal gaat over iemand die aan een fobie lijdt. Één van de verhalen gaat over iemand die lijdt aan chaetofobie (de angst voor lichaamshaar) en er alles voor over heeft het te verwijderen. Een ander verhaal gaat over een persoon die last heeft van politicofobie en enorm in paniek raakt wanneer hij gaat stemmen voor een politieke verkiezing. Weer een ander verhaal gaat over iemand die lijdt aan astrofobie (angst voor de sterren en het heelal).

avatar van Noodless
Een draak van een film die bestaat uit 14 zeer korte verhaaltjes waarbij 2 redelijk zijn. De eerste en een verhaaltje rond sterren waarbij een man volledig gek wordt van internetberichten die iets te maken zouden hebben met zijn vriendin. De rest is gewoon voor de prullenmand. 1/10