Delinquent (2018)

Canada
Misdaad

geregisseerd door David I. Strasser
met Jessie Platt, Julian Paul en Katie Hayashida

Jakob Levin is een rebelse tiener die zich in een neerwaartse spiraal bevindt. Hij wordt door de rechtbank veroordeeld om zijn tijd te besteden op een biologische boerderij die door zijn oom wordt gerund. Als hij met een stel buitenbeentjes aan het werk gaat, ontdekt hij al snel dat niet alles zo idyllisch is als het voor het eerst lijkt. Onder de schoonheid van de boerderij zijn potentieel kwaadwillende krachten in het spel.