The Silk and the Flame (2018)

Documentaire

geregisseerd door Jordan Schiele
met Fuqin, Muqin en Liu Zi Rui

Het voortbestaan van een Chinese plattelandsfamilie hangt af van Yao, een ongehuwde man van middelbare leeftijd wiens vaders laatste wens de voortzetting van de familie is. Yao is de kostwinner, want hij geeft een groot deel van het geld dat hij verdient af aan zijn ouders, zijn broers en zussen en hun kinderen. Yao reist van Beijing naar een dorp met 300 inwoners, waar zijn moeder worstelt om vader en zoon dichter bij elkaar te brengen tijdens het Chinese Nieuwjaar.