• 8.303.631 stemmen

Once upon a Prince (2018)

Romantiek | 83 minuten

Genre: Romantiek

Geregisseerd door: Alex Wright

Met onder meer: Megan Park, Jonathan Keltz en Blair Penner

Plot Once upon a Prince

Op een dag krijgt Susanna een lekke band. Nate, een aantrekkelijke vreemdeling die toevallig voorbij komt, biedt haar zijn hulp aan. Daarna praten de twee wat met elkaar, waardoor de vonk tussen hen overslaat. Wanneer er een foto van Susanna en Nate uitlekt, wordt Nate door zijn moeder terug naar huis geroepen. Susanna komt erachter dat Nate een prins is en dat hij binnenkort koning wordt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van nathaniel177

nathaniel177

Ik weet niet wat mijn moeder dacht maar ze dacht dat dit wel leuk zou zijn. Ik probeerde haar nog te waarschuwen, maar nee ze luisterde niet. Dus 5 euro verneukt aan dit wanproduct.