Once upon a Prince (2018)

Romantiek

geregisseerd door Alex Wright
met Megan Park, Jonathan Keltz en Blair Penner

Op een dag krijgt Susanna een lekke band. Nate, een aantrekkelijke vreemdeling die toevallig voorbij komt, biedt haar zijn hulp aan. Daarna praten de twee wat met elkaar, waardoor de vonk tussen hen overslaat. Wanneer er een foto van Susanna en Nate uitlekt, wordt Nate door zijn moeder terug naar huis geroepen. Susanna komt erachter dat Nate een prins is en dat hij binnenkort koning wordt.

avatar van nathaniel177
Ik weet niet wat mijn moeder dacht maar ze dacht dat dit wel leuk zou zijn. Ik probeerde haar nog te waarschuwen, maar nee ze luisterde niet. Dus 5 euro verneukt aan dit wanproduct.