Countrycide (2017)

Canada
Horror

geregisseerd door Brett Kelly
met Robin Hodge, Joel Elliott en Andrew Galligan

Een stel wordt tijdens hun roadtrip geterroriseerd door een groep lokale rednecks. De situatie voor Abby wordt nog ernstiger als ze klem komt te zitten in een berenval in de meedogenloze wildernis. Ze moet vechten om te overleven tegen de elementen, de meest woeste viervoetige beesten van de natuur en enkele van 's werelds ergste roofdieren - mensen.

avatar van clubsport
Een 2,2 op IMDB ?? das wel heel erg laag .

avatar van Kondoro0614
clubsport schreef:
Een 2,2 op IMDB ?? das wel heel erg laag .

Dan verdient de film dat gewoon denk ik. Zal er zelf ook niet veel van verwachten.