Moma's Spirit (2018)

Horror / Actie

geregisseerd door Robert L. Parker III
met A. Michelle Harleston, Briana Bryan en Everett Anderson

Cedric en Angel hebben een relatie. Brenda, de moeder van Cedric, is het er echter niet mee eens. Ze wil een goede toekomst voor haar getalenteerde zoon en geeft Angel geld om uit zijn buurt te blijven. Toch blijft zij contact houden met Cedric. Op een dag sterft Brenda aan een longontsteking. Cedric en Angel zien hun kans schoon en krijgen opnieuw een relatie. Wat zij niet weten, is dat de geest van Brenda hen in de gaten houdt. En zij is het nog steeds niet eens met hun relatie.