Miracle Maker (2015)

Familie / Western

geregisseerd door John Lyde
met Jake Stormoen, Brian Krause en Melanie Stone

Het is bijna Kerstmis in het stadje Woodhaven. Voor de bewoners van het stadje is er echter geen reden om feest te vieren, want ze hebben het lastig. Er is weinig werk, weinig geld en veel van hen komen liefde tekort. Zij zijn dan ook verheugd wanneer ze vernemen dat Thomas Keating naar Woodhaven komt. Hij wordt gezien als de man die wonderen kan laten gebeuren. Wanneer Thomas aankomt in het dorpje, is iedereen teleurgesteld. Thomas is niet zoals zij verwacht hadden. Zal hij er tóch in slagen de dromen van de bewoners van Woodhaven uit te laten komen?