Mes Frères (2018)

Frankrijk
Drama / Familie

geregisseerd door Bertrand Guerry
met David Arribe, Sacha Guerry en Thomas Guerry

Twee broers, Eddy en Rocco, hadden hun hoogtijdagen in de indierock- scene aan het eind van de jaren 90. Tien jaar later wonen ze op een eiland en leiden ze de lokale fanfare. Op een avond komt hun zus Lola terug in hun leven. Ze ontmoet Simon, de zoon van Rocco, die binnenkort 13 wordt. Het lijden zorgde voor gebroken harten, gekneusde lichamen en het onvermogen om te communiceren. Maar de kracht van het broederschap zal weer vreugde in hun leven brengen.