Forever Young (1983)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door David Drury
met James Aubrey, Nicholas Gecks en Karen Archer

Jimmy en Michael waren de beste vrienden in de jaren zestig, toen ze naar school gingen. Ze speelden gitaar en zongen daarbij en droomden ervan om beroemd te worden. Hun vriendschap eindigde toen Michael besloot om priester te worden. Jimmy werd uiteindelijk universitair docent in de Engelse literatuur. Twintig jaar later ontmoeten ze elkaar weer nadat Jimmy een poster heeft gezien van een van Michaels concerten in de kerk om geld in te zamelen. Father Michael is nu bevriend met Mary en haar zoon Paul, die later ook priester wil worden. Maar toch lukt het Jimmy om Mary voor zich te winnen. En dat lijkt sterk op wat er twintig jaar geleden gebeurde. Alleen won Michael toen het meisje voor zich.