Cornélius, le Meunier Hurlant (2017)

Alternatieve titel: Cornelius, the Howling Miller

1 stem

Frankrijk
Thriller

geregisseerd door Yann Le Quellec
met Laurent Borel, Maxime Dambrin en Anaïs Demoustier

Op een mooie dag arriveert in een godvergeten dorp een mysterieuze bezoeker, Cornélius Bloom, die onmiddellijk een molen begint te bouwen. De man wordt in het begin door de inwoners goed ontvangen. De nieuwe molenaar heeft echter een bizarre gewoonte: elke nacht schreeuwt hij naar de maan en voorkomt hij dat dorpsbewoners kunnen slapen. Deze laatsten hebben dan maar één idee voor ogen: op hem beginnen te jagen. Maar Cornélius, gesteund door de mooie Carmen, is klaar om alles te doen om zijn vrijheid en hun ontluikende liefde te verdedigen.