Women of Venezuelan Chaos (2017)

Alternatieve titel: Femmes du Chaos Vénézuélien

Frankrijk / Venezuela
Documentaire

geregisseerd door Margarita Cadenas

Portret van het in wantoestand verkerende Venezuela, gezien door de ogen van vijf vrouwen van verschillende leeftijden en achtergronden. Allen hebben zij dagelijks te kampen met de ernstige tekorten aan voedsel, medicijnen en andere levensmiddelen. Ook zijn er veel politieke gevangenen en een gebrekkige rechtspraak, bovendien viert de criminaliteit hoogtij.