Chat (2014)

1 stem

Thriller / Misdaad

geregisseerd door Boris Wexler
met Rush Pearson, Marielle de Rocca-Serra en Roderick Peeples

De dochter van een man, die een geïsoleerd leven leidt, verdwijnt spoorloos. De laatste tijd verdiepte zij zich in de wereld van sekschat. De man wil zijn dochter opsporen en schakelt de hulp in van Annie, een webcamgirl. Samen met haar begint hij aan een zoektocht naar zijn dochter. Gedurende de zoektocht doet er zich echter een reeks van vreemde gebeurtenissen voor.

avatar van Noodless
Eerste stem blijkbaar en terecht....deze film gewoon vermijden !
Het verhaal doet enigszins vermoeden naar een leuke sensuele zoektocht in de wereld van de sekschat, maar niets is minder waar.
Zeer zwak acteerwerk met uitzondering van Marielle de Rocca-Serra. Ze probeerde er nog iets van te maken. 2/10