FP2: Beats of Rage (2017)

Alternatieve titel: Beats of Rage: The FP Part II

Actie / Komedie

geregisseerd door Jason Trost
met Jason Trost, Art Hsu en Mike O'Gorman

De stad Frazier Park wordt gedomineerd door twee rivaliserende bendes. Ze vechten hun vetes uit door te duelleren in een danswedstrijd genaamd 'Beat-Beat Revelation'. Danser JTRO moet nog één keer terugkeren naar de bloederige dansvloer en de confrontatie met AK-47 aangaan. Samen met zijn maat KCDC trekt hij ten strijde en probeert hij de wereld van de ondergang te redden.

Teaser