Yurigokoro (2017)

Japan
Mystery

geregisseerd door Naoto Kumazawa
met Tôri Matsuzaka, Yuriko Yoshitaka en Tae Kimura

De toekomst lacht Ryosuke tegemoet. Hij heeft net met veel succes een restaurant geopend en met zijn mooie vriendin hoopt hij binnenkort in het huwelijksbootje te stappen. Maar dan kondigt zijn vader aan dat hij pancreaskanker heeft en zijn aanstaande blijkt opeens door de aardbodem opgeslokt. Hij vertrouwt het zaakje niet en gaat op onderzoek. In de spullen van zijn vader stuit hij op een geheim dagboek, waarvan de eerste zin luidt: "Zonder berouw beschik ik over andermans leven…"